Jumaat, 19 Disember 2014

Sebalik lagu VIDA

Sejak dua tiga hari lepas aku tiba-tiba menyanyi lagu Vida-Phyne Ballerz, tak tahu kenapa tapi aku ia mungkin ada kaitan dengan diri aku waktu tu kot. hehehe Macam ada lirik dia yang menarik plak. Ish, kenapa nie lagu je pun kan tapi aku nie pelik tau sejak dua menjak nie. hehehe 

Setiap detik saat buat hiba ku melarat, Dan semakin berat terasa terjerat, Mungkin ku tidak sekuat kusangka

Setiap rintik hujan buat keadaanku tenat, Dan segala kudrat kuperah keringat, Daku dah penat melawan perasaan

Dan memang benar sebenar-benarnya, Amat terasa sejak kau tiada

Vida Kembalikanlah semangatku, Kembalikan ketenanganku, Kurebah tanpamu
Carino mio, Tak terdaya lagi bernafas, Jiwa daku semakin lemas, Dahagakan cintamu, Kaulah nyawaku

Seperti diri ini yang memerlukan semangat kembali. Penat melawan perassan sendiri dalam mencari jawapan yang tiada pada diri,cuba menjadi kuat, tapi tak sekuat yang aku inginkan. Kadang-kala aku rebah tanpa aku sedari mencari makna dalam diri. Namun aku gagahi untuk meneruskan langkah mencari kemana arah hidup ini.. #menangis #nantisambungsemula hehehe 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan