Isnin, 29 Disember 2014

Preview aktiviti 2014 Part 3

♥بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم ♥ 

Sambung semula di Part 3.. Berapa banyak partlah aku nak buat kan.hehehe Tak kisahlah janji semua kisah 2014 aku masukkan, tapi semua yang happy je yang lain simpan sikit lah. hehehe 

Boleh tak kalau aku nak tulis biar gambar berbicara.hehe Tahun 2005 kami berempat, tahun 2014 dan nak masuk 2015 nie tinggal kami bertiga masih bujang. Syada dah kawen dan ada baby Saza yang sangat comeii tau. Lepas nie antara kami bertiga aku tak sure siapa plak. Maybe Mah or Nor kot..Aku??? selagi Si Dia tak cakap pape aku tak nak bagi apa-apa harapan pada diri aku..hehehe 

Waktu celebrate birthday kak Iffa dekat Bandar Tasik Selatan (BTS). 

07 Disember 2014 - Anis Ex praktikal dekat Ryverra wedding. Alhamdulillah, aku dengan kak Liya dapat menghadirkan diri dimajlis dia. Semoga Anis dan pasangan sentiasa bercinta sampai ke syurga ye.

Masak-Memasak 

Nak cakap yang puding roti tu tak berapa sedaplah, maybe sebab aku tak berapa suka kot. hehehe First try buat kek coklat moise. 

Niat nak buat kek coklat moise je, tapi disebabkan adik kesayangan aku tu nak Kek Apam Susu buat jugaklah. Nasib baik semua bahan-bahan ada kalau tak memang tak dapat lah den nak tolong. Alhamdulillah Allah masih beri peluang untuk aku mencuba semua nie. 

Rasanya aku habiskan semua di Part 3 je lah. Rasanya hanya ini je yang aku nak flashback semula. Semoga kita akan bertemu lagi pada tahun 2015. Semakin hari semakin meningkat usia dan semakin dekat kita dengan Pencipta kita. Semoga tahun 2015 akan memdekatkan kita kepada Allah, dipertemukan jodoh dan dimurahkan rezeki. Aamiin. :) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan