Jumaat, 27 Mac 2015

~ Cinta ~

"Bukan laut namanya jika airnya tidak berombak. Bukan cinta namanya jika perasaan tidak pernah terluka. Bukan kekasih namanya jika hatinya tidak pernah merindu dan cemburu!"
Kenapa mesti ada perasaan macam ni. Salahkah dengan apa yang aku rasa?? 

Kenapa terlalu sukar untuk memahami semua ni atau aku sendiri yang sukar untuk difahami??

Aku tahu aku mampu dan aku kuat untuk berhadapan dengan semua ni, tapi kenapa masih ada air mata yang gugur kebumi?? 

Aku kena terima andai bukan dia. Aku kena terima sesiapa jua. Aku kena belajar terima walaupun aku tahu susah untuk aku terima. 

Kenapa aku suka dia? Apa yang dia ada sampai aku terbuka hati untuk kenal dia? Layak ke aku untuk terus berada disisi dia? 

Tabah, sabar, cekal, kuat, senyum dan berserah kepada Allah.. InshaAllah semua akan terjawab jua nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan