Rabu, 17 Disember 2014

Pemilik Cinta

♥بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم ♥

"Dengan nama Allah yang Maha Pengasih, Maha Penyayang"
Tiada kata yang mampu aku lafazkan lagi. Biarlah lagu ini berbicara mengupas segala rasa yang sedang bermain dihati. Dihati je tau, bukan diminda.. Hehehe
Lirik yang aku rasa kena dengan situasi sekarang.. 
Oh pemilik cinta betapa dapat kurasa
Indahnya bahagia yang mendakap jiwa
Dalam kesepianku kau hadirkan dirinya
Peneman menuju syurga

Benar ku akui jarang ku lafazkan
Kata kata penghargaan atas pengorbanan
Namun hanya engkau maha mengetahui
Betapa dirinya amat ku hargai
Kekasih.. kau penawar duka
Menjadi penguat dijiwa
Walau ku bertalu diuji
Dirimu tetap sentiasa disisi

Oh tuhan kau yang maha tahu
Cinta ku padanya tak pernah ku ragu
Ku pinta kekalkan cintaku
Hanya bersamanya disyurgamu


Tapi walau apa pun, hanya Allah sahaja yang tahu apa yang terbaik untuk kita. Kat Fb lagu nie aku tujukan buat sahabat saya Nurul Asiah & Amasilah yang sedang menghadapi ujian untuk membuat keputusan terbesar dalam hidup. Membuat pilihan untuk menamatkan zaman bujang mereka. Ketahuilah aku akan sentiasa berdoa agar kalian dapat memilih seseorang yang dapat menjaga kalian sampai ke syurga. InshaAllah.

Lirik lagu nie jua seperti "Dia" yang Allah utuskan kepadaku saat-saat aku bersendiri. "Dia" adalah satu anugerah dari Allah untuk aku lebih dekat denganNYA. Alhamdulillah, Allah sentiasa sayang pada kita, kerna sentiasa diuji olehNYA. Kita perlu sabar & tabah hadapinya, pasti ada senyuman disebalik semua ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan