Khamis, 8 Mei 2014

My Twitter

Hari ni nak cerita pasal My Twitter. Dia dah berwajah baru, cantik sangat-sangat. Kalau nak tahu ia macam gambar kat atas nie. Selain pada Facebook, twitter aku banyak tulis kata-kata motivasi, untuk kuatkan daya positif dalam diri. 

Kalau dekat Facebook ramai kawan-kawan, jadi kita tak tahu mana kawan & mana lawan. Tapi aku selalu fikir mereka semua adalah kawan yang terbaik untuk aku. Lagipun aku nie bukan senang-senang nak Approve sesiapa pun. Tengok keadaan dulu, ada kawan tu dia kena inbox dulu, baru aku approve. hehehe

Bukan apa, kita kena sentiasa berwaspada. Sebab ada kakak tu, dia hampir-hampir nak bercerai disebabkan masalah laman sosial. Tapi Alhamdulillah, semua dah baik semula. 

Semoga kita semua terlindung dari sebarang perkara-perkara yang buruk. Amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan