Khamis, 22 Mei 2014

Cinta Kerana Allah???

Bagaimana nak lakukan macam nie yer??? 
Adakah salah rasa dihati yang sedang aku lalui ini??
Kak Liya selalu pesan,
Selalu Ishtiharah, sebab kadang-kala hati ini jua tidak boleh percaya,
Semua adalah hasutan dari syaitan.
Aku setuju dengan pendapat k.liya tu.

Aku ada baca,
Kalau selepas ishtiharah kita rasa tenang tengok si dia, tu bermakna dia baik untuk kita. 
Aku rasa patut buat, supaya hati ini tak rasa lain. Hehehehe

Aku tak tahu macam mana nak ukaikan kata hati ini
Tapi aku rasa sakit, tu je. 

Ya Allah
Hanya ENGKAU sahaja yang mengetahui apa yang terbaik untukku.
Aku rasa takut, sehingga aku biar rasa tu hilang macam tu je. 
Aku takut. Aku terlalu takut. 
Hambamu ini memohon kekuatan dalam setiap langkah yang akan aku lakukan. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan