Isnin, 9 Jun 2014

9.06.14

Tiada kata yang mampu aku ungkapkan lagi. Emosi yang sering kali terganggu dengan pelbagai persoalan sehingga membuatkan aku rasa penat dengan semuanya. Walau aku rasa ini adalah ujian kecil untukku, aku rasa takut untuk hadapinya. 

Bila terjaga dari tidur aku rasa seolah-olah aku ingin tidur lagi dalam sebulan. Tapi siapa kita untuk mengelak dari hadapinya. Hati ini rasa ingin pergi jauh dari semua yang ada disekelilingku. Siapa aku untuk meminta-minta kan. 

Walau rasa payah, aku tetap melangkah kerna Allah sentiasa bersama dengan aku. Menangis adalah teman baikku untuk aku menghilangkan segala rasa dihati, diminda. Walaupun kadang-kala masalah itu tidak selesai, namun aku tahu hati aku sedikit lega untuk itu. 

Aku rasa ingin lari dari semuanya...Semua...Semua..berikan aku masa untuk aku berfikir kemana arah hidupku ini. Sampai bila aku akan terus bergini? Bagaimana untuk aku mulakan semuanya..Semua..Semua.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan