Selasa, 17 Jun 2014

17.06.14

Assalamualaikum.. Dah seminggu tak updated pape kan. Sebenarnya agak sibuk dengar drama korean, bukan sibuk koje ok.. hehehe

Tapi hari nie updated sebab ada yang special in my life...hahahaha Special lah sgt. Hari nie birthday dia. So, Happy Birthday dear. You always give me a smile, always with me went I need you. Went I cry you always give me spirit for me. You advice make me stronger to continue my life. Thanks a lot. Hanya Allah sahaja yang mampu membalas semua jasa awak. 
Saya akan sentiasa doakan agar awak berjaya, diberi kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki, bahagia & diredhai dunia n akhirat. Doakan agar jodoh kita akan dipermudahkan oleh Allah. Bagi saya, awak adalah yang terbaik untuk saya walaupun mungkin saya bukan yang terbaik untuk awak. Tapi InshaALLAH kita sama-sama memperbaiki & melengkapi antara satu sama lain. 

Mungkin dulu saya tak pernah perasan awak, tapi saya baru jumpa awak. Jadi saya harap Allah mempermudahkan agar kita bersama dunia n akhirat. Amin. Saya perlukan awak untuk melengkapi hidup saya, awak sahabat, orang yang saya percaya untuk berkongsi rahsia, bila saya perlukan awak, awak sentiasa ada untuk ingatkan saya pada ALLAH. Itu dah cukup buat saya. InshaALLAH... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan