Khamis, 13 Mac 2014

March oh Mac

Nak tengok sikit pe jadual untuk mac nie... :) 

11.03.11 ~ Aku mula melangkahkan kaki di alam pekerjaan. Macam tak caye je dah habis study kan. Disebabkan rasa kasih sayang terhadap family aku pun kerja dekat ngan rumah je dulu, sambil menjaga anak-anak abang.

13.03.14 ~ So, sekarang dah 3 tahun aku kerja... Wah,macam baru je kan.. (Sebab xda kete lagi)...hehe

13.03.14 ~ Tarikh nie, birthday someone. Tapi tahun nie dah masuk 5 tahun aku hanya boleh sedekahkan dia Al-Fatihah & Surah Yassin. Last aku sambut dia pada 13.03.09 waktu aku sem 3. Tapi kat hospital, sebab waktu tu dia dah start sakit dah.. Selepas tu, aku hanya boleh doa je untuk dia. Walau apa pun, saya akan doakan agar awak tenang disana. In Sha Allah, selagi Allah mengizinkan saya untuk melakukannya untuk awak. 

2004 - 2009 = 5 Tahun @ 2009 -2014 = 5 Tahun 
Dah tiba masa untuk aku mulakan hidup baru tanpa dia, tanpa kenangan dia. Aku mesti move on, sampai bila nak hidup dalam kenangan je kan... Aku tahu, aku mampu buat. :)

Lagipun aku kan ada azam yang perlu aku tunaikan tahun nie.. Emm..buat aku rasa tak sabar plak... Hehehe (gelak nakaiii) Hope semua berjalan seperti yang dirancang, walaupun lari sikit2 tu perkara biasa, tapi janji azamnya terlaksanakan... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan