Isnin, 20 Oktober 2014

Story about Me!!

Assalamualaikum... hehehe kalau ada orang tersesat mesti dia tertanya-tanya kenapa blog nie tak ada pun pic empunya diri kan. Sebenarnya saya nie pemalu orangnya...Cewahh... pemalu lah sangat sedangkan updated macam2 keluar. :) Oleh sebab yang sedemikian, saya bagi lah 1 keping gambar saya.. Tapi jangan ada yang rindu kat saya lepas nie sudah ye.. Hahahaha
Taraaaaa.... 

Nie lah saya...hehehe Gambar nie agak terkini jugak lah sebab saya ambik pada 05.10.2014 (Raya Haji) dirumah kampung.. Owh..bila sebut perkataan kampung Rinddddduuuuu sungguh nak balik kampung. Serius, diri nie dari dulu sampai hari nie memang tak berubah suka duk kat kampung je.. 

Nama blog plak, kenapa ASMAISYA.. ok, Asma tu memang nama saya... Isya plak nama saya jugak, gabungan siti & ayu... Korang fikir sendirilah macam mana saya buat ek.. hehehe (macam ada org nak fikir). Tapi email saya sejak sekolah lagi memang isya_zainal, sekarang je sebab nak cari keje dan urusan2 rasmi saya pakai nama penuh saya. 

Mula-mula buat blog nie Januari 2012 (baru lagi kan), sebab buat blog saje suka2 nak keluarkan bakat menulis puisi, sajak & lama-lama blog nie dah jadi sebahagian dari hidup saya dah. Bercerita, berceloteh, membebel, menyimpan ilmu agama, dan lain2. Dulu banyak berkawan ngan sastera2 yang sangat terkenal dengan hasil penulisan mereka, kawan2 penulis novel. Jadi saya pun terjebak samalah. 

Sayang sangat2 kat blog nie, walaupun xada ramai orang ikut tu buat saya rasa lagi privacy saya disini. Tapi tak semua saya boleh tulis disini, sebab bagi saya ia masih terlalu public. But, I'm so happy here. 

Segala kisah hidup, pengajaran, kenangan semua saya lakarkan disini. Tentang dia, kamu dan family semua saya lukiskan ia disini. Semua buat saya rasa bahagia, So, I'm stop here. I will always love my parents, family, friend n mostly for u.. Muaaahhh.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan