Rabu, 26 Februari 2014

Maaf ~ Maaf ~ Maaf ~

Hari ni aku ada buat salah, takut sangat...sampai tak keluar lunch pun... huhuhu

Namun apa daya aku kan, dah salah tapi aku sendiri pelik macam mana aku boleh salah macam nie sekali... Mungkin dah takdir aku kan, cuba jangan nak mempersoalkan perkara-perkara macam nie asmaisya. :)

Boss terus call, aku hanya mampu ucapkan kata MAAF berulang-ulang kali. Aku tak kisah pun kalau tiba-tiba bos nak potong gaji aku pun memang salah aku kan. Tahu barang2 boss nie MAHAL, satu set tu sama ngan gaji saya je pun. 

Tapi, alhamdulillah.. Bos tak da lah mengamuk bagai, tapi next time sila berhati-hati lagi yer. Fuhhhhh...lega sekejap, tapi aku tetap tak tenang selagi barang client tak sampai pada client.

Maaf, hanya itu yang je yang aku mampu kata, sebab perkara dah terjadi bukan kehendak diri tapi pengajaran untuk aku supaya lebih fokus pada KERJA. hehe

In sha ALLAH, lepas nie aku akan lebih berhati2 lagi. 

Buat incik Bosss thankssss a lot... hope saya x buat salah lagi yerr... 

Syukur, Alhamdulillah... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan