Jumaat, 28 Februari 2014

Cerita Hujung Febuari

Hari nie aku berharap sangat yang barang tu sampai. 
EEEEEEE...geramnya, tak sampai2 jugak. 
Aku call client tu semula, tapi alasan dia Johor cuti hari nie. 

Masalahnya bukan dia pos hari nie, dia pos hari rabu. Kalau betul lah dia pakai pos laju WHY tak sampai2 lagi. Tak kan pakai kura-kura kot hantar semula. 

Aku tahu memang salah aku, tersalah alamat. But penerima tu call lah sini dulu, kata dia xda order barang, nie tak main pos semula. Ok, terima kasih sebab tolong pos, tapi kalau buat lagi masalah macam nie, aku rasa marah.. emm...sabar2.. 

Semua nie buat aku geram, marah, takut, nak mengamuk, sakit kepala, rasa nak demam & sebagainya. 

Orang tak tahu bertapa pentingnya sesuatu tu pada seseorang. Mereka anggap tak pe, banyak lagi yang lain. Tapi bagi aku, kalau bukan hak kita, aku akan tolong orang tu sampai dia dapat hak dia semula nie boleh plak dia kata sibuk lah waktu aku mintak tracking no. 

Cukup sekali aku tersalah hantar, tapi kalau bos nak marah, marah lah. Aku tak kisah, sebab memang salah aku. Kalau dia mintak aku berhenti pun, aku dengan terpaksa rela kena berhentilah. 

Harap-harap sangat bos tak sampai suruh aku berhenti.... 

Sakitnya kepala memikirkan perkara nie. Semoga Allah memberikan aku sedikit kesabaran & kekuatan untuk menempun semua nie. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan