Ahad, 27 Disember 2015

Story 2015

Assalamualaikum......

Lamanya tak updated pape kat sini, banyak cerita yang nak share dengan kamu sebenarnya tapi masa selalu cemburu dengan kita lah...hahaha tak ada lah, saya dah tukar keje jadi sekarang keje terlalu banyak yang perlu diselesaikan. 

Hari nie ahad (27.12.15) saya di pejabat, jadi saya gunakan masa rehat yang ada nie untuk hilangkan semua semak samun yang ada di pages saya nie.. hahaha 

Tahun 2015 nie terlalu banyak suka duka yang saya alami. Bagi saya selagi kita bernafas dia bumi Allah ini semua itu adalah kekuatan untuk masa akan datang. Kalau dah rasa tak nak hadapi semua nie kena tunggu mati tiba pasti kita berhenti didunia dan sambung diakhirat yang akan kekal selamanya. 

Owhh..tanganku ini dah terasa keras sebab lama tak menaip banyak2 benda. Lama tak exercise.. 

Seperti tahun lepas, saya akan buat semua preview untuk tahun nie tapi saya tak pasti bila dan saya harap sempatlah saya buat sebelum habis tahun 2015 nie.

Saya akan post beberapa lagu citer hindustan, habislah bila mood tu dah sampai.. penuh dengan lagu jelah. 

Kadang-kadang terasa sunyi walaupun family, kawan2, rakan kerja sentiasa ada. Mungkin teman untuk berkongsi semua cerita tu tiada lagi kot. Tengok baby, terasa sangat nak melahirkan anak sendiri dari rahim sendiri. Tapi masanya masih belum tiba lagi, terpaksalah bersabar kan.. hehe 

Ok, nanti kita sambung dengan preview sepanjang tahun ye.. Saya nak simpan semua disini sebagai backup je.. hehe
wassalam..  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan