Ahad, 27 Disember 2015

Cinta

Cinta, Cinta, Cinta

Ia hanyalah satu ungkapan yang tiada apa makna pun, semua orang mampu untuk mengungkapkan kata cinta namun bukan semua faham dan mengerti apa yang mereka katakan.. 

Bagi aku cinta itu terlalu istimewa bukan semua orang mampu untuk merasai detik2 itu. Tapi untuk aku memulakan cinta yang baru bukan mudah. Mungkin aku akan terima seseorang itu hanya kerana kasih, simpati dan akhirnya baru aku belajar untuk mencintai dia semula. 

Aku percaya andai cinta ini hanya untuk Allah, pasti Allah hantar seseorang yang cintanya jua untuk Allah.. Andai masih ada cinta untuk Allah, selama itulah cinta ini ada untuk kamu.. Siapa kamu.. Kamu adalah imamku, ayah anak2ku, temanku, sahabatku, dunia dan akhiratku.. 

Terima seseorang demi masa depan anak2ku mungkin itu yang akan aku lakukan. Masih ada ke cinta yang indah tanpa rasa sakitnya... hehehe 

Kesusahan pasti kesenangan.. Sabar hadapi segalanya.. Berserah hanya kepada Allah.. Insha Allah.... 

Akan aku berikan rasa ini hanya untuk kamu suamiku dunia akhiratku.. Amanah untukku didunia agar kita kekal bahagia diSyurga...Aamiin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan