Selasa, 29 Mei 2012

Naluri Hati ~ 2


Aku masih disini menanti sesuatu yang belum tiba, 
Aku akan terus menanti,
Sehingga kau membawa ku pergi,
Walau apa jua dugaan yang mendatang,
Akan aku kuatkan naluri hati,
Untuk terus menanti...


Kasih,
Setelah sekian lama aku simpan,
Akhirnya ia terlerai jua,

Namun ke mana kau menghilang,

Setelah kasih ini kau miliki,
Kau hancurkan hati kecilku ini,
Kau biarkan diriku terus disini,
Kau biarkan aku terdampar keseorangan,
Kau tinggalkanku tanpa alasan....

Cinta,
Saat ia mula datang,
Hati ini tidak mampu untuk menolaknya,
Kenapa aku terlalu tulus mencintaimu,
Sedangkan kau hanya bersandiwara,
Cinta yang ku hulurkan,
Kau mempermainakan,
Kenapa kau sanggup buat aku bergini...

Segala kegembiraan yang telah dilalui,
Pasti akan muncul kesedihan,
Tidak selalu kita akan terus bahagia,
Tidak selalu kita akan berduka,
Segala liku-liku kehidupan ini,
Mematangkan hidup kita,
Membuatkan kenangan dan memori untuk hari tua..

Hari ini aku masih disini,
Tapi esok belum tentu lagi,
Aku akan terus berada disini...
Bersyukurlan dengan segala yang terjadi,
Kerna hanya kepada DIA yang pasti,
Kita akan kembali...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan